dinsdag, mei 31, 2005

Suna aan de klas,





We gingen al snel naar het Astrix en Obelix park, daar zagen we Astrix en Obelix in het echt en Mohalla (Walhalla).
Hoefnix had Micha z'n zwaard afgepakt! Gelukkig had Micha toverdrank gedronken en kon hij het zwaard weer terugpakken.
Micha was wel een beetje geschrokken.
Er was ook een voorstelling van Astrix en Obelix en de zanger we verstonden er niets van maar dat gaf niet, het was net een stripboek.
Toen gingen we naar de dolfijnenshow. Daar zwommen een man en twee vrouwen samen met de dolfijnen. Ze deden allemaal kunstjes.
Aan het einde van de dag kreeg ik een knuffel van Idefix.
Op m'n verjaardag kreeg ik een pop van Mohalla en we een maakten taartjes van wafels met ananas en jam. Ik kreeg nog veel meer kadootjes, ook een boek "ik heb een raar gevoel in m'n buik".
Vandaag gaan we naar het zwembad! Want het is heerlijk weer!
kusje voor jullie allemaal,
suna. (m'n naam heb ik zelf getypt)

Geen opmerkingen: